REKLAMACIJE IN VRAČILO IZDELKOV

1. Reklamacija izdelka

Če želite uveljaviti reklamacijo prejetega izdelka ali se pritožiti zaradi kakršnekoli napake izdelka, nam pošljite sporočilo na elektronski naslov reklamacije@totaltools.si.

Splošne reklamacije za prejeto blago upoštevamo v roku 14 dni od prejema blaga ob predložitvi računa.

Sporočilo mora vsebovati naslednje informacije:

  • slike izdelka;
  • slike embalaže izdelka;
  • številko računa ali naročila, po katerem ste izdelek prejeli;
  • kratek opis težave, zaradi katere prijavljate reklamacijo.

Za uspešno rešitev reklamacije je potrebno embalažo hraniti do razrešitve reklamacije!

Če boste izdelke, ki jih reklamirate, vrnili na naš naslov , prosimo, da vračilu priložite kopijo računa in pravilno izpolnjen obrazec za vračilo blaga in si tako zagotovite najhitrejšo izvedbo postopka.

2.Vrnitev izdelkov – odpoved pogodbe

Fizične osebe (potrošniki), ki sklenejo pogodbe na daljavo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, imajo pravico, da v 14 dneh po prejemu izdelka vrnejo blago na naš naslov ali nam na kontaktni naslov sporočijo, da odstopajo od pogodbe, brez obveznosti navajanja razloga za svojo odločitev. Potrošnik je fizična oseba, ki blago in storitve pridobiva ali uporablja zunaj svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti.

Če potrošnik sporoči odstop od pogodbe na kontaktni naslov, mora v 14 dneh po obvestilu o odstopu vrniti blago na naš naslov na svoje stroške.

Potrošniki lahko vrnejo kupljene izdelke na naš naslov brez predhodnega obvestila, vendar morajo priložiti izjavo o odstopu od pogodbe ali izpolnjen obrazec za vračilo blaga. Samo vračilo izdelka na naš naslov brez ustrezne izjave ne šteje kot odstop od pogodbe. Potrebna je tudi jasna pisna izjava na obrazcu za vračilo blaga, ki potrjuje odločitev potrošnika o odstopu od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe potrošnik nosi odgovornost za morebitno zmanjšanje vrednosti blaga, če je to zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotavljanje narave, lastnosti in delovanja blaga. Zato svetujemo, da blaga do odstopa od pogodbe in vračila ne uporabljate neomejeno. Priporočamo:

  • Ogled in preizkus prejetega blaga le v obsegu, ki je nujno potreben za ugotavljanje dejanskega stanja, kot bi ga opravili v klasični prodajalni.
  • Ne odpirajte v celoti izdelkov, pri katerih ugotovite takoj po prejemu, da barva, velikost ali druge lastnosti niso takšne, kot ste si predstavljali, ali jih ne odpirajte sploh, če je to mogoče.
  • Oblačila in obutev preizkusite tako, da ohranite vse etikete, značke in druge oznake na oblačilu ali obutvi.

Pri pošiljanju izdelka na naš naslov ne sprejemamo pošiljk z odkupnino.

Prejeto vrnjeno blago bomo pregledali in obravnavali vaš predlog za odstop od pogodbe v treh delovnih dneh po prejemu blaga na naš naslov.

V primeru odstopa od pogodbe v skladu z zakonodajo vam bomo kupnino vrnili v predpisanem roku. Vračilo bo izvedeno po prevzemu vrnjenega blaga ali po prejemu dokazila o vrnitvi blaga na naš naslov.

V primeru ugotovljene zmanjšane vrednosti blaga vam bomo posredovali oceno. Če ne boste soglašali s posredovano oceno, lahko predlagate odškodnino ali zavrnite oceno v celoti. V primeru nesoglasja ali če zmanjšane vrednosti blaga ne poravnate, si pridržujemo pravico do uveljavljanja nadomestila za škodo preko sodnega postopka.

Opozorilo: Določbe tega poglavja veljajo le za potrošnike!

3.Neskladnost blaga (velja za izdelke kupljene od 26.1.2023 dalje)

Če menite, da kupljeno blago v trenutku nakupa ni skladno s pogodbo, predvsem a ne izključno, ne ustreza opisu, vrsti, količini, funkcionalnosti ali drugim lastnostim, navedenim v pogodbi, nas obvestite o neskladnosti najkasneje v dveh mesecih od dneva, ko ste napako odkrili, vendar ne pozneje kot v dveh letih od nakupa. Domnevamo, da je neskladnost obstajala že ob nakupu, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže nasprotno ali če narava blaga ali neskladnosti ne dopuščajo domneve o obstoju neskladnosti. Po enem letu od dobave je za dokazilo neskladnosti odgovoren kupec, če z njegovimi navedbami ne soglašamo.

Za ugotovitev dejanske neskladnosti ali vzpostavitev skladnosti moramo blago pregledati. Zato ga vrnite na naš naslov skupaj s kopijo računa, garancijskim listom (veljaven tudi nepotrjen) in pravilno izpolnjenim obrazcem za vračilo blaga. Vrnite izdelek v stanju, kot ste ga prejeli.

Ob ugotovljeni neskladnosti lahko potrošnik:

  • odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vrnitev plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga;
  • zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga s popravilom ali zamenjavo;
  • zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe, če ne popravimo ali zamenjamo blaga v skladu z zakonom.

4.Prejeli ste poškodovan artikel

OPOZORILO: TRANSPORTNE POŠKODBE NI MOGOČE UVELJAVITI BREZ CELOTNE ORIGINALNE EMBALAŽE!
Splošne reklamacije za prejeto blago upoštevamo v roku 8 dni od prejema blaga ob predložitvi računa.

Če ste prejeli poškodovan izdelek in ga reklamirate, izdelka ne smete uporabljati. Sledite spodnjim navodilom. Za rabljen izdelek ni mogoče uveljavljati transportne poškodbe. Reklamacije se rešujejo z zamenjavo artikla ali delno odškodnino.

Postopek uveljavljanja transportne poškodbe:

  1. Izdelek ne uporabljajte.
  2. Ohranite originalno embalažo.
  3. Napišite nam sporočilo na reklamacije@totaltools.si s priloženimi fotografijami poškodovanega izdelka in embalaže ter številko računa.

Vaš reklamacijski zahtevek bomo obravnavali v najkrajšem možnem času.

5.Garancija in pooblaščeni servis

Vsi naši izdelki so opremljeni z garancijo uvoznika ali proizvajalca, ob zagotovljenem servisiranju in dobavi rezervnih delov v Sloveniji. Pri uveljavljanju garancije se upoštevajo pogoji, navedeni na priloženem garancijskem listu, ki ga prejmete ob nakupu.

Postopek uveljavljanja garancije zahteva predložitev garancijskega lista, računa ter drugih dokumentov, navedenih na računu. V primeru nepotrjenega garancijskega lista, skladno z zakonodajo ni potrebno potrdilo prodajalca; zadostuje naš račun, nepotrjen garancijski list z izjavo in navedbo izdajatelja garancije.

V primeru vračila izdelka nas obvestite, priložite kopijo računa, garancijski list ter izpolnjen obrazec za vračilo blaga, kar bo omogočilo hitro izvedbo postopka.

Garancija obvezuje podjetje, da brezplačno popravi ali zamenja blago, vrne del ali celotno kupnino, kadar izdelek ne izpolnjuje lastnosti navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu. Nekatere tehnične izdelke pokriva obvezna 1-letna garancija, medtem ko se garancija praviloma ne nanaša na potrošni material, akumulatorje, žarnice, programsko opremo, elektronske komponente in podobno. Pri LCD zaslonih “mrtve točke” niso razlog za uveljavljanje garancije.

Garancija lahko preneha veljati ob napačnem ravnanju, poškodbah zaradi malomarnosti, nepravilni uporabi, posegu nepooblaščene osebe ali pri neskladnih spremembah na blagu. Potrošnik ima pravico do garancijskih zahtevkov v trajanju najmanj 2 leti, kar jamči izdajatelj garancije. Za uveljavljanje garancije je potrebno dostaviti blago na pooblaščeni servis, skupaj s podatki o napaki in opisom dobavnice ali računa.

Izdajatelj garancije krije stroške materiala, nadomestnih delov, dela ter prenosa in prevoza izdelkov. Kupcu mora biti omogočeno plačljivo vzdrževanje, nadomestni deli in priklopni aparati za obdobje treh let po izteku garancijskega roka.

Garancijska izjava ne sme omejevati pravic potrošnika, ki izhajajo iz obveznega jamstva za skladnost blaga, s čimer se zagotavlja njegova pravica do brezplačnega uveljavljanja jamčevalnih zahtevkov.

6.Ostale reklamacije

V situacijah, ko prejmete pošiljko, v kateri manjkajo priloženi dokumenti, navodila v slovenskem jeziku, garancijski listi, kabli ali obljubljena programska oprema na CD, DVD in drugih nosilcih, ter kadar so podatki na računu napačni ali se pojavijo podobne pomanjkljivosti, vas prosimo, da nas kontaktirate s podrobnim opisom težave. Zagotovili vam bomo ustrezna pojasnila, navodila ali dostavili manjkajoči material v najkrajšem možnem času.

V primerih, ko ni mogoče odstopiti od pogodbe, uveljaviti stvarne napake ali zahtevati popravilo v okviru garancije, bomo vaše zahtevke in reklamacije obravnavali posamično. Pred vračilom blaga na naš naslov vas prosimo, da se v takih primerih predhodno dogovorite z nami.

7.Izvensodno reševanje potrošniških sporov

V skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembo Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES:

Izjavljamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov, ki jih potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Objavljamo povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov.