Format trgovine "STANDARD" |
Format trgovine "SMALL" |
|
---|---|---|
Trgovski prostor |
50 - 100 m2 |
20 - 50 m2 |
Skladiščni prostor |
20 - 40 m2 |
10 - 20 m2 |
Skupna površina trgovine |
70 - 150 m2 |
30 - 70 m2 |
Možnosti lokacije
1. Pritličje ali polklet samostojnega objekta
2. Pritličje glavne trgovine v lokalnem nakupovalnem območju
3. Paviljon na gradbeni ali mestni tržnici
4. Oddelek pri blagajni hipermarketa
Značilnosti lokacijskega območja
1. Lokacija trgovine v bližini velikih okrožnih trgovskih centrov, mestnih tržnic, glavnih mestnih cest in glavnih regionalnih cest.
2. Lokacija trgovine na območju maloprodaje orodja in gradbenih materialov.
3. Priporočljivo je, da se trgovina nahaja v bližini trgovin s tehničnim in gradbenim materialom ter živilskimi trgovinami.
4. Za samostojno stoječo stavbo – lokalna trgovska cona v stanovanjskem naselju.
5. Za paviljon na gradbeni ali mestni tržnici – v najbolj aktivnem delu tržnice.
6. Za sekcijo v trgovskem centru – najbolj opazno območje v pritličju ali na prvem nadstropju.
Tehnične zahteve za prostore in popravila
- Skupna površina trgovine TOTAL TOOLS formata STANDARD znaša od 70 do 150 kvadratnih metrov ali več kot 150 kvadratnih metrov v primeru umestitve drugih oddelkov, ki prodajajo sorodne ali dopolnilne izdelke.
- Postavitev prodajne opreme, umestitev oddelkov in sekcij ureja planogram trgovine TOTAL TOOLS, ki ga franšizojemalec prejme z navodili glede vrste, velikosti in načina postavitve izdelkov na določeni prodajni opremi. Vsakršne samovoljno izvedene spremembe planograma franšizojemalec lahko izvede samo s soglasjem franšizodajalca za novo planogramo.
- Dodeljena električna moč prostora, kjer se nahaja trgovina TOTAL TOOLS, mora biti vsaj 5 kW.
- Etažnost – prednost ima pritličje. Dopustna je umestitev trgovine v polkletnem ali prvem nadstropju, če je omogočena namestitev standardnih reklamnih medijev na fasadi stavbe, ki so nedvomno opazni in skladni s standardi zunanjega oglaševanja trgovin TOTAL TOOLS, ter če je zagotovljen varen vhod v trgovino, širok vsaj 1,5 metra.
- Višina stropov mora biti najmanj 2,5 metra.
- Možnost namestitve napisa ali svetlobne reklame TOTAL TOOLS na fasadi stavbe.
- Vizualna opaznost trgovine. Na fasadi, ki pripada trgovini TOTAL TOOLS, ne smejo biti prisotni drugi reklamni mediji, ki niso povezani s trgovino TOTAL TOOLS.
- Fasada prostora mora biti obnovljena. Ni dopustna prisotnost luščenega ometa, razpok, sledi puščanja, barvnih madežev in drugih premazov.
- Pravna "čistost" prostora (prostor ne sme biti predmet spora, zasega ali drugih pravnih postopkov, ki bi kršili pravice tretjih oseb).
- Obstoj sklenjene najemne pogodbe (za najete prostore) ali lastninske pravice na prostor (za lastne prostore) za obdobje, ki ni krajše od obdobja veljavnosti pogodbe o zagotavljanju franšiznih storitev.
- Stenske obloge – poravnane stene, prebarvane v svetlo sivo ali belo barvo. Dovoljena je uporaba mavčnih plošč ali posebnih oblog za barvanje (tapete za pisarniške in trgovske prostore).
- Talne obloge – enobarvne keramične ali porcelanaste ploščice (v nekaterih primerih linolej) po celotni površini prodajnega prostora, v svetlo sivi ali svetlo rjavi barvi, brez vzorca ali barvnih vložkov. Ni dopustna prisotnost vidnih mehanskih poškodb na ploščicah ali porcelanastih ploščah, barvnih madežev, ometa in drugih premazov. Prav tako ni dopustna neenakomerna in nekakovostna postavitev zgoraj navedenih materialov.
- Prostor mora imeti ločeno stranišče, ki ustreza sanitarno-higienskim zahtevam, ali dostop do javnega stranišča v trgovskem centru.
- Stropna obloga – dovoljen je poravnan in pobarvan strop s svetili ali viseči strop z vgrajenimi svetili. Ni dopustna prisotnost razpok, luščenja ometa, sledi puščanja, barvnih madežev ali drugih premazov.
- Osvetljenost prodajnega prostora, skladišč in pomožnih prostorov mora ustrezati sanitarno-higienskim normam za tovrstne prostore ter zagotavljati enakomerno in zadostno osvetlitev vseh delov trgovine.
- Okna v prostoru trgovine morajo imeti delujoč mehanizem za odpiranje, razbita okna ali nebarvani/neobdelani okvirji niso dopustni. Okna, ki niso prekrita z reklamami, morajo biti čista, brez razpok, barvnih madežev ali drugih premazov.
- Prostor trgovine mora imeti ustrezno in zadostno prezračevanje, bodisi s prisilnim bodisi z naravnim dotokom zraka, skladno s sanitarno-higienskimi zahtevami za tovrstne prostore.